فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy
فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy

لغو طرح محدودیت زوج و فرد خودروها از امروز


لغو طرح محدودیت زوج و فرد خودروها از امروز

سرویس خبر: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، از لغو طرح محدودیت زوج و فرد خودروها خبر داد و گفت: این طرح از امروز به حال عادی برگشت.

سردار حسین رحیمی عصر دیروز اعلام کرد: قرار بود اجرای طرح مذکور در پایتخت ادامه یابد که با توجه به مصوبه کمیته اضطراری کاهش آلودگی هوا اجرای آن از امروز متوقف شد.

وی افزود: طبق روال عادی از این پس خودرو ها می توانند در سطح شهر تردد کنند و فقط خودروهایی مجازند که در محدوده زوج و فرد رفت و آمد کنند که مجوز آرم طرح ترافیک را داشته باشند.

*اجرای طرح ضربتی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، همچنین با اشاره به اینکه یکی از عوامل تصادفات رانندگی در پایتخت، نقص در سیستم روشنایی خودروهااست، گفت: برخی رانندگان به ‌رغم اطلاع از اینکه نباید تغییری در چراغ‌های خودرو خود دهند، به انحای مختلف نسبت به تغییر رنگ یا نوع چراغ خودرو اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون، هر گونه تغییر رنگ در چراغ‌های جلو، عقب، دنده عقب و راهنمای خودروها ممنوع است، افزود: برخی رانندگان نسبت به نصب چراغ‌های زنون بر روی خودروهای خود اقدام می‌کنند که این امر به دلیل استاندارد نبودن این چراغ‌ها، موجب بروز مشکلات جدی از جمله کور کردن چند ثانیه‌ای رانندگان جلویی می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه با تاریک شدن هوا رانندگان ملزمند نسبت به روشن کردن چراغ‌های خودرو خود اقدام کنند، گفت: برخی رانندگان چراغ‌های خودرو را در ساعات شب روشن نمی‌کنند و تصور می‌کنند که روشن نکردن چراغ، مهارت رانندگی آنها را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی گفت: بر این اساس نداشتن یا نقص چراغ‌های جلو، عقب، ترمز یا راهنمای وسیله نقلیه و یا تغییر رنگ چراغ‌ها علاوه بر برخورد پلیس، 300 هزار ریال نیز جریمه دارد و رانندگان این دسته از وسایط نقلیه برای اصلاح چراغ‌های خود به تعمیرگاه اعزام می‌شوند.

او تاکیدکرد ، بدیهی است رانندگانی که در ساعات شب و تاریکی هوا از چراغ‌های خودرو خود استفاده نکنند نیز مورد برخورد پلیس قرار می‌گیرند،سرداررحیمی درباره اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات نقص فنی سیستم روشنایی خودروها گفت:ماموران گروه ضربت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با استقرار در میادین و معابر پایتخت و ماموران پلیس بزرگراه‌ها در اتوبان‌های تهران نسبت به برخورد با خودروهای دارای نقص فنی سیستم روشنایی، اقدام می‌کنند.

رحیمی با اشاره به رخداد چهار فقره تصادف فوتی، 67 فقره تصادف جرحی و 93 فقره تصادف خسارتی در امسال در پایتخت به دلیل نقص سیستم روشنایی، گفت: در اتوبان یاسینی یک راکب موتورسیکلت به دلیل نداشتن چراغ و دید کافی با یک دستگاه خودرو که در کنار اتوبان متوقف بود، برخورد کرد و راکب آن جان باخت. رئیس پلیس راهور با تاکید بر اینکه استفاده از چراغ‌های زنون به هر شکلی ممنوع است ، گفت: در عین حال چراغ‌های زنون خودروهای خارجی که به صورت کارخانه‌ای نصب شده‌اند به دلیل استاندارد بودن و نداشتن نور خیره‌کننده مشکلی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد