فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy
فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy

رئیس جمهور که نباید با یک مقاله دلش خالی شود




تکاپوی عضو مرکزیت حزب مشارکت برای انکار حمایت این حزب از شعار «خروج از حاکمیت» در سال های حاکمیت اصلاح طلبان، با واکنش مستند عباس عبدی مواجه شد.
    دو هفته پس از آن که جلایی پور با توپیدن به نشریه شهروند امروز، ادعا کرد« این نشریه با گزارش ها و ویژه نامه های خود دنبال خالی کردن دل خاتمی است»، شهروند امروز مقاله ای از عباس عبدی منتشر کرد که در آن ضمن پاسخ به این ادعا، تاکید شده بود برخلاف ادعای جلایی پور حزب مشارکت از خروج از حاکمیت حمایت می کرد.
    عباس عبدی عضو ناراضی حزب مشارکت در پاسخ جلایی پور می نویسد: اینکه ایشان می گویند فقط بنده (عباس عبدی) با خروج از حاکمیت موافق بوده ام، کاملاً خلاف واقع است. اگر ایشان بیانیه پایانی کنگره سوم جبهه مشارکت را مطالعه کنند حتماً متوجه خواهند شد که این نظر در آن بیانیه مورد تایید کنگره قرار گرفته بود و در بالاترین سطوح اصلاحات هم پذیرفته و توافق شده بود اما در عمل نادیده گرفته شد.
    عبدی همچنین درباره خالی شدن دل خاتمی به خاطر چند مقاله نوشت: اگر آقای جلایی پور معتقدند دل آقای خاتمی از چند نوشته تحلیلی یک نشریه، برای آمدن به میدان خالی می شود به طریق اولی باید به دیگران حق بدهند که معتقد شوند اگر ایشان در کرسی ریاست جای گرفتند چون گذشته و حتی شدیدتر از آن، از کوچک ترین برخوردهای طرف مقابل دلشان به کلی خالی شود و به همین دلیل بهتر است که در پی کسانی بود که دلشان با چنین چیزهایی خالی و پر نشود. اگر کنش کنشگر برای حضور، از نوع عاطفی و احساسی است طبیعی است که خالی کردن دل او بهتر از هر چیز دیگر است.
    عباس عبدی همچنین خبر داد: زمانی خدمت خاتمی رسیدم و به ایشان پیشنهاد دادم که برای بار دوم نامزد نشود. بارها شنیده ام که ایشان با حسرت از بی توجهی به همین پیشنهاد یاد کردند.
    عبدی همچنین از جلایی پور پرسیده است: آیا معنای اجماع و گفت وگو و دموکراسی، شعار «خاتمی و دیگر هیچ» است؟ مورد نوازش قرار دادن کارگزاران و اعتماد ملی و آقای کروبی و بخشی به نام اولترا اصلاح طلب چه کمکی به اجماع می کند؟
   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد