فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy
فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy

مالیات فروش و عوارض ایرانسل کاهش یافت

مبلغ مالیات فروش و عوارض محصولات ایرانسل از اول مهرماه سال 87 از شش به سه درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی ایرانسل، یعنی ارتقای سطح رضایت مشترکان و نیز پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این شرکت با اتخاذ سیاست‌های جدید قیمت‌گذاری، مالیات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد کاهش می‌دهد.

بر این اساس، نرخ‌های جدید برای مشترکان بیش از پیش مقرون به صرفه شده و هیچگونه هزینه اضافه برای آن‌ها در برنخواهد داشت به‌طوری که در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکان می‌توانند با همان پنج هزار تومانی که پیش از این برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می‌پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بیش‌تر یعنی 48 هزار و 544 ریال به جای 47 هزار و 170 ریال خریداری کنند.

بدین ترتیب اعتبار موجود در کارت شارژهای ایرانسل از یک مهرماه با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شارژهای 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی به ترتیب 19.417، 48.544، 97.087و 194.175 ریال خواهد بود.

همچنین نرخ مالیات اعمال شده در صورتحساب سیم‌کارت‌های دایمی نیز از شش درصد به سه درصد کاهش می‌یابد. این تغییرات در سیستم های شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) نیز اعمال خواهد شد.

بنا بر اعلام تغییرات مذکور مطابق با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده اعمال شده و به هیچ وجه باعث بالا رفتن قیمت محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خدمات شارژ مجدد، نرخ مکالمات و یا بهای سیم‌کارت‌های ایرانسل نخواهد شد.

به دنبال این تغییرات، بهای سیم‌کارت‌های دایمی نیز کاهش می‌یابد اما سیم‌کارت‌های اعتباری و پیام‌رسان ایرانسل همچنان با بهای تخفیفی جشنواره تابستان 87، از قرار 10 هزار تومان برای سیم‌کارت اعتباری و 5 هزار تومان برای سیم‌کارت پیام‌رسان ارایه خواهند شد.

بر اساس این گزارش با کاهش نرخ مالیات فروش و عوارض ایرانسل از اول مهرماه، تغییرات گفته شده به‌طور خودکار در سیستم ایرانسل اعمال می‌شود.

بدین ترتیب با توجه به این که اعتبار مکالمه نوشته شده برروی کارت شارژهای موجود در بازار مطابق نرخ‌های قبلی است اما اعتبار مکالمه واقعی آن‌ها پس از انجام عملیات شارژ توسط مشترک تا میزان گفته شده در سیستم ایرانسل افزایش داده می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد