فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy
فلسفه جهانی اُرُدیسم  The Philosophy of Orodism

فلسفه جهانی اُرُدیسم The Philosophy of Orodism

بازتاب فلسفه اردیسم در سطح جهان Reaction of the World to the ORODISM Philosophy

نشست جهانی مبارزه با فساد در سن پترزبورگ


نشست جهانی مبارزه با فساد در سن پترزبورگ    
۱۳۹۴\۰۸\۱۲ - ۱۲:۴۱ PM


نشست جهانی مبارزه با فساد در شهر سن پترزبورگ روسیه با حضور مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری کشورمان آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سن پترزبورگ ، به دعوت سازمان ملل متحد وزرای دادگستری و نمایندگان عالیرتبه 170 کشور در سن پترزبورگ روسیه گرد هم آمده اند تا برای مبارزه با فساد و سو استفاده مالی بخش های دولتی و خصوصی چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری در صدر یک هیات عالیرتبه متشکل از مقامات دولتی ، پارلمانی و قضایی از کشورمان در ششمین نشست کشورهای عضو کنوانسیون مبارزه با فساد در سن پترزبورگ به طور رسمی شرکت کرده است.

در نخستین روز از نشست جهانی مبارزه با فساد ، وزیر دادگستری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنوانسیون در سخنانی اعلام کرد: متاسفانه فساد در جهان همچنان یک پدیده گسترده است که ارزش های اخلاقی را تضعیف ، مدیریت منابع عمومی و بازارهای رقابتی را مختل ، رشد اقتصادی را متوقف و نابرابری و ناهماهنگی های اجتماعی را تشدید می کند.

قرار است پورمحمدی و هیات همراه در حاشیه این اجلاس یک هفته ای با مقام های بلندپایه سیاسی و قضایی کشورها از جمله وزرای دادگستری روسیه و برخی اعضای پیمان شانگهای دیدار کنند.

موضوعات امسال این نشست ، ارزیابی عملکرد کشورهای عضو در اجرای تعهدات ، نیازهای روز جامعه جهانی به تدوین نقشه راه ضد فساد ، انتقال تجربیات در حوزه قوانین و مقررات و افزایش همکاری ها در این بخش اعلام شده است.
-------------------------
پرداخت نیمی از مبلغ غرامت بیمه به بازماندگان منا    
۱۳۹۴\۰۸\۱۲ - ۲:۲۳ PM


معاون فنی شرکت بیمه ایران با اشاره به پوشش بیمه عمر و حادثه برای زائران خانه خدا گفت: سرمایه این بیمه نامه ۵۵ میلیون تومان است که نیمی از این رقم به خانواده های بازماندگان فاجعه منا پرداخت شده است.

محمد حیدری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما افزود : بقیه مبلغ نیز پس از تکمیل مدارک از جمله ارائه گواهی انحصار ورثه به بازماندگان فاجعه منا پرداخت خواهد شد.


وی افزود : طبق گزارش سازمان حج و زیارت 464 نفر در حادثه تاسف بار "منا" ، 11 نفر در حادثه جرثقیل در مسجد الحرام ،‌31 نفر به صورت عادی و یک نفر نیز در تصادف خودرو در مناسک حج امسال جان خود را از دست دادند.


معاون فنی شرکت بیمه ایران گفت :‌ زائرانی که به سفر حج مشرف می شوند با هماهنگی سازمان حج و زیارت ، زیرپوشش بیمه عمر و حادثه اختیاری با سرمایه 55 میلیون تومان قرار می گیرند تا اگر حادثه معمولی برای زائر اتفاق افتاد ، غرامت پرداخت شود.


حیدری با تاکید بر اینکه حادثه "منا" فراتر از یک حادثه عادی و فراتر از چارچوب بیمه نامه حجاج بود ، افزود : بیمه ایران به لحاظ مسئولیت اجتماعی که دارد ، سرمایه تعریف شده در بیمه نامه را تقدیم بازماندگان می کند.


معاون فنی شرکت بیمه ایران با اشاره به اینکه برای پرداخت خسارت به بازماندگان فاجعه منا باید مراحل اداری مانند تعیین وراث انجام شود ، گفت :‌ با این وجود مبلغ 25 میلیون تومان در قالب کارت بانکی تهیه و به صورت علی الحساب به 436 خانواده بازمانده داده  شد و بقیه نیز پس از شناسایی تقدیم خواهد شد .


حیدری با تاکید بر اینکه "غرامت" و "دیه" دو موضوع کاملا متفاوت است ، گفت :‌ غرامت همان مبلغی است که طبق بیمه نامه عمر و حادثه از طرف شرکت بیمه ایران در حال پرداخت است اما پرداخت دیه که رقم آن طبق فقه اسلامی 200 میلیون تومان محاسبه شده ، به عهده مسئول فاجعه و موضوع مسئول بودن است.


معاون فنی شرکت بیمه ایران افزود :‌ در فاجعه "منا" که دولت نیز در حال پیگیری است ، دولت عربستان مسئول و مقصر است .


حیدری خاطرنشان کرد : حق و حقوق حجاجی که در فاجعه منا جان خود را از دست دادند ، دین مسبب حادثه است اما حقی که در بیمه حادثه و عمر ایجاد شده به سبب خرید بیمه نامه ای است که خود زائران قبل از عزیمت به عربستان از شرکت بیمه ایران خریداری کردند.

_________________________________________

عظمت فضای مجازی را آنگاه بیشتر می فهمیم ، که بدانیم ، به شمار آدمیان ، پندارها و اندیشه های گوناگون در آن شناور است. حکیم ارد بزرگ مغز متفکر جهان امروز


جوک هایی که بر علیه زبان ها و تبارهای گوناگون ساخته و پرآکنده می شود، به از هم گسیختگی اجتماعی منتهی می گردد. حکیم ارد بزرگ

"ارد" به عنوان یک ایرانی، به عنوان کسی که همیشه دوست داشته و دارد ایرانیان را شاد ببیند، از همه مردم می خواهد جوک ها و واژه های زشتی را که برای تبارها و زبانهای گوناگون نوشته و گفته می شود را  برای هم باز نشر نکنند، پیامک نکنند، اینها شایسته مردم ما نیست. حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

پیران جهان دیده ، همواره جوانان را به خروش و بیداری فرا می خوانند .  حکیم ارد بزرگ

تنها کسانی شایسته هستند ، که کار اشتباهی را دو بار انجام نمی دهند. حکیم ارد بزرگ مغز متفکر جهان امروز

پدر فلسفه جدید ، پدر فلسفه نوین ایران ، بزرگترین فیلسوف معاصر ، جمله نوشته های بزرگ ، عکس سخنان بزرگان ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات حکیم ارد بزرگ ،  ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف جهانی کشورمان حکیم ارد بزرگ ، کتابها و سخنان حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف جهان و پدر فلسفه نوین ، Doubtless, now Great Orod is the greatest philosopher of world  ، فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ ، حکیم ارد بزرگ , Great Orod is the greatest philosopher of world

 

 سیاستمداران ، برای آنکه همواره منتخب مردم باشند ، باید با بسامدها و امواج خواست های آنان ، هماهنگ شوند . حکیم ارد بزرگ

سیاستمداران ، بیشتر زمان ها ، پاسخگوی پرسش هایی هستند که دوست دارند. حکیم ارد بزرگ مغز متفکر جهان امروز

چه بسیار گردن کشانی ، که به آنی ، دچار زبونی شدند .  حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

چه نشانی از بد اندیش بجاست ؟ هیچ .  حکیم ارد بزرگ (استاد حکمت و فلسفه)

آدم بزرگ، زورگو نمی گردد، آدم کوچک است که پلید و دیو کردار می شود. حکیم ارد بزرگ

آدم کوچک ، بیش از حق خود می خواهد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

آدم های کوچک ، باور خویش را بهترین اندیشه می دانند . حکیم ارد بزرگ

تنها نادان ، از مسخره نمودن دیگران ، شاد می شود. حکیم ارد بزرگ

جشن و بزم نوروز با تار و پود زمین آمیخته ، چرا که آغازگر دوباره ی بیداری ، دگرگونی و زایش است. حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین)

جشن های بزرگ ، انگیزه افزایش باروری و پویایی می شوند. حکیم ارد بزرگ

جشن و بزم، دوستی و مهر را در بین مردم زیاد می کند. حکیم ارد بزرگ

چراغ جشن و بزم را ، همواره فروزان نگاه داریم. حکیم ارد بزرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد